Varför??

I morse när jag vaknade så sken solen :)
Så glad man blev men fram åt dagen så mörknade de till :(
O just nu så SNÖAR de!! Fy vill inte ha mer snö ju, vill ha vår nu :)
Men vad ska man göra??
Precis inget finns de att göra,
får vara såååå snäll o acceptera att de kommer lite snö då o lite då...
de verkar som att de lägger sig här med :(
vill inte vill inte.

Känns som detta är en liten otursdag för mig,
jag undrar hur i hela fridens namn kan man misslyckas med att göra kärleksmums??
Jo JAG ska förklara...
Man misslckas genom att man inte vet hur sin egen "nya" ugn fungerar när de gäller bakning..
Har en ugn med både uppe o nere värme,
eller bara uppe värme eller nere värme,
finns även fläkt med grill elle uppevärme...
den andra satte man på den ena så blev de hur ra som helst!!
Men nä då blir kakan inte klar så blir den bränd!!
Nu har jag fått vara med om båda delarna...
hehehe
men ska göra en ny o då ska jag använda både uppe o nere värme eller kanske bara nere värme hmm jag vet inte!!
Vi får se..:)

Har även haft besök av prästen i dag,
så nu e de avklarat,
vi tog 2 fluger i en smäll :)
Vi pratade om dopet som är om 1½ vecka typ o sedan som sommarjobb :)
Så nu har man sommarjobb med :)
Pappa till dottern får vara hemma den tiden o sedan min lilla syster ska också vara här,
så hon har också ett sommarjobb kan man säga hehe

nä nu kallar dottern :)
ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: KanskeeTobbe :)

Man ska ha både uppe & Nere värme. Så blir kakan Bra. Och sen så blir den jämnklar. :P Kram på dig :)

2009-03-12 @ 22:27:25
URL: http://tobbeesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0