Var ett tag sedan..

Ja ett tag sedan man skrev i sin blogg!!
Har inte vatt motiverad till att blogga riktigt... Blir så i bland :)
Ska säga att min dotter är väldigt duktig :) Sov från ca 20-06 (10 timmar) utan mat.
Sedan fick hon mat o somnade i gen :) Vakna vid kl 09 ca :)
Skönt, fast jag var vaken medan min son skulle gå till skolan sedan somna jag igen :)Trött var jag :)
får se om de blir likadant i natt, i dag somnade hon strax efter 19.30 typ 19.40 kanske... Återstår att se när hon vaknar..
Min son har börjat gå i sömne i mellan åt hehe,
kommer ut i tv rummet o frågar massa saker,
typ: "När ska vi gå" o så mumlar han lite hehe..Eller typ "Var ska jag? Vilket dörr?" o sedan mumlar han hehe
Ber han gå in o lägga sig igen o de gör han heehe
Förstår inte riktigt vad han menar hehe
Barn e roliga dom...
Var på möte i skolan i dag mellan 10.30-12.00 :)
Först var de från råd o stöd ( ska kolla upp om han har ADHD) så nu ska de göra ett prov på han på torsdag sedan ska vi ha ett möte lite längre fram där jag får rda på hur de gick o vad som skall göras osv. Men väldigt skönt att få ha haft detta möte!! Sedan hade vi tt uppföljnings samtal, jag o hans mentor, o de var hur bra som helst. Ser många framsteg på så kort tid :) Mycket skönt!! Läsning o skrivning o allt annat ser jag mycket framsteg i men vis de finns fortfarande en "liten" bit kvar. Men den trillar nog snart ner :)
Även ser jag mycket framsteg i min dotter :)
Hon växer o går upp bra i vikt :)
Är en väldigt härlig liten tjej, skrattar, smilar, snackar, jollrar, sprallar jätte mycket :)
Mycket mysigt att se hur allt bara förändras. Hon riktigt lyser upp när on blir glad o då blir man själv glad :)
Hon e riktigt härlig:)
Ska till barnkliniken o få kollat henne nästa vecka,
då får man dummen om de ska behövas opereras eller nått eller om de kommer växa rätt till slut.
O givitvis hoppas jag att de inte e nått allvarligt men de ska dock kollas odentligt så man inte får de i nacken sen när hon blir äldre...
Närsta vecka händer en hel del :)
Måndagen har jag nog inget planerat annars e hela veckan bokad nån tid underdagen heehe..
Tisdagen ska hon till BVC o få sin 3 månaders spruta :( Hoppas de går bra :)
Onsdag ska vi till Ystad (barnkliniken) Blir även hela 3 Månader då också :)
Torsdagen ska jag till en vän på party (rengörningsparty typ)
Fredagen ska vi baka bullar o ev. de andra kakorna, köpa resterande saker till dopet o maten :)
Lördag ska de göras smörgåstårtor :) vi ska även ner o duka i församlimgshemmet:)
Söndag e de DOP!!:)
Så de e en del o åvanpå allt så ska man hinna med hem o familj o sig själv så klart :)
Nä nu får man väll ta o göra färdigt de man ska så man kan komma i säng:)
I morgon ska jag ut o gå med mamma sedan har jag plaerat at STÄDA lägenheten så gott jag kan. Får ta lite då o då hhehe
Älskar mina barn o min kille...
ha de bra så hörs vi!!
Kommentera gärna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0