helgen...

har varit bra, fått en del gjort, skönt!!
I fredags kväll var jag i sjöbo o lämna min son hos sin pappa, då jag fick sällskap av min lillasyster Jennifer :)
När vi lämnat han i sommarby så gick vi in till byn i gen, gick in på colorado (eller vad den heter men jag kallar den för Anders färghandel ) där min lillasyster fått presentkort. Hon hitta lite snuddar, hårband till håret. sedan gick vi till coop (konsum) där jag skulle ha fatt i en termometer i napp, för min lilla dotter är lite varm då o då o min temp e inte helt ok att lita på hehe. Men den som var kvar var förpakningen uppbruten o dåligt batteri så de blev ingen. :( Men dom skulle få in nya denna vecka, så jag får se i morgon om de fått in. Sedan åkte jag hem o åt pizza, kolla tv o bara slappa.:)
Lördagen var upp tidigt 06.30 ca, dottern min ville inte sova mer då utan ha mat. Så vi gick upp o byta blöja, tog på oss kläder o sedan fick hon mat. När kl blev ca 07.30 blev jag hungrig så vi gick o väkte min kille :) hehe han fick gå upp o laga gröt till mig :) tro de eller ej men efter lite om o men gick han upp o gjorde mannagrynsgröt :) sedan var jag mamma alexandra ute o gick en runda, sedan blev de inte så mycket. Vi gick till loppishuset här i Lövestad där vi hittade 2 microvågsugnar o 1 riskokare. Allt i bra skick. Skulle typ betala 80 kr för de, men kassörskan sa bara till oss att vi skulle gå.hehe vi blev förvånade, men vi kände henne, en mycket trevlig tjej/tant. Så vi gick hem o satte in en ny micro, fick möblera om lite i köket men de blev bra till slut hehe. Sedan hände inte så mycket mer den lördagen.
Söndagen blev ockå pp tidigt tror de var runt 07.00 ca. samma visa där tog på oss o så sedan mat. Kolla tv o slumra till lite, passa på medan hon sov :) Var riktgt trött. Men senare på dagen blev de mycket gjort, bada henne, diska, dammsuga, torka golvet, plocka undan o kom själv in  duschen.Mycket skönt att få allt de gjort. Hade även en gnällig dotter bärandes på magen (lite feber) så de tog lite längre tid, men de e de värt :) Sedan blev de mat här hemma, mamma, micke, angelika o stoffe kom på middag, blev stuvade makaroner med hemmalagade köttbullar :) killen stod med allt själv. Inget blev bränt :)  Min son kom även hem i dag (söndag). Sedan hände inte så mycket mer denna helgen men tycker att de var en hel del endå!! men men måste dra dottern vaknar nu. ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: veronica

hej..visst.blev lite chokad där utaav hennes fråga.. =O men sånna människor ska med finnas.. jag har lite fullt upp denna veckan.. eller fullt upp.. vi ska på en massa läkarbesök o så uppe på BVC.. men efter d så har ja tid:D när ska du in till Sjöbo då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0