Helgen!!

I fredags så var vi i ystad o handlade till min dotters dop :)
Sedan blev de inte så himla mycket mer den dagen precis...
Men i Lördags började dagen kl. 06.15 typ min son kolla på tv o min dotter vakna strax där efter..
så de var bara till att gå upp o byta blöja, ta på henne osv. sedan e henne mat..
sedan fick man fixa lite,
packa ner alla sakerna som skulle med :)
dö mycket,
vi åkte ner till Vanstad ca kl.09.15 o började fixa med borden o så kl.9.30.
Vi ficka o dona med bord hit o dit sedan så dukade min syster,
vi fixa lite med smörgåstårtorna o så.
Vi stod i vanstad tills kl var ca 17.15 då körde vi hem,
då vart vi klara med dukning o smörgåstårtorna :)
Sedan blev de mat på pizzerian (ingen orka stå o laga mat efter allt lagande av smörgåstårta)
o hem till mig o göra chokladbullar o sockerkaka,
å ovanpå allt så färgade jag håret på mina 2 småsyskon o min mamma,
o hon (mamma) färgade håret på mig, (de blev inte bra, det var en konstig tjock hårfärg )
så vi var färdiga typ 21.56 kanske...
Så jag hade full rulle från typ 06.30-22.00 (15 ½ timme?)
så trött var man men kom inte i säng förrän typ 23.30 :(
o sedan så startade min son tvn kl 06.23 ca i dag o jag gick in o sa att han skulle stänga o vila en stund tll,
de gjorde han men då vaknade min dotter så de var till att gå upp o göra allt de man ska :)
med andra ord fick man sova ca 7 timmar (men sover dålgt så de kanske blir 6 timmar som allt )
o som i dag söndag så var de ännu full rulle från då jag steg upp till för ett tag sedan ...
Skulle packa duscha fixa barnen ja allt!!
Skulle åka 11.15 ner till vanstad o fixa med allt inför dopet.
så dopet började kl. 12.30 o kom från vanstad typ 17 kanske (kolla inte på kl direkt)
men full rulle har de varit ända tills nu typ...
ska packa upp allt när man kommer hem o så med ju..
Hennes doppresenter ska jag packa upp i morgon :)
ska i väg o handla lite till henne för hennes pengar (saker som hon har nytta av nu )
Skriver vad on fått en annan dag ;) bild kommer också :)
Alexandra var JÄTTE duktig i kyrkan fast hon var bonna trött,
hon somnade i hennes (gudmors) fadders famn innan dopet skulle börja,
o när hon fick vatten på huvudet så blev hon lite ldsen för hon vanade av de :(
men hon tystnade igen :)
Så hon var VÄLDIGT duktig.. trodde inte hon skulle somna :)
Hennes faddrar e hennes största moster Jaqueline o hennes farbror Magnus.(gudmor o gudfar) 
Men nu ska jag verkligen hålla kväll är riktigt trött så vi hörs nog av i morgon :)

Kommentarer
Postat av: veronica

heej gumman! jo då..allt e bara bra hrä.Emilia fick sin 3 månaders spruta igår =( men d gick bra, hon blev lite gnällig på kvällen/natten men nu e hon lugn.. hur e d me er?

nä d e inget allvarligt som hänt :D

inget att oroa sig för:D

ha d underbart =)

kram kram

Postat av: veronica

heej =) d va ett tag sen:D allt bra? Emilia är sjuk, hon har ont =( det är så jobbigt att se,men vad ska man göra?

haft de bra i helgen? kram

Postat av: Kela

Jo, det var ett skolarbete, som jag egentligen inte gjorde, denna hade jag skrivit långt innan, men jag lämnade in den och fick mvg (:

2009-05-05 @ 16:50:28
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0