härligt!!

I dag sinner solen :) Men tyvärr så blåser de kallt. brrrr...Men vi får se om solen värmer upp mer :)
I natt så har snäckan sovit JÄTTE bra, trodde nästan att hon inte levde mer... usch vilken tanke... Hon sov från ca kl.20.20-06.20 utan att vakna nån gång under natten. Har inte fått nån mat i natt.. Kan tro att mina bröst var som stora ballongr hehe, ont gjorde de i brösten. Hon har alltid vaknat runt kl 03 annars. Men men jag har en snäll dotter o en stolt storebror som hjälper till ganska så mycket med henne :) tar upp henne från vagnen när vi vatt ute, klär av henne yttrekläderna, tar henne från spjälsängen till skötbordet i bland på morgonen :) håller henne i soffan, mycket mer :)
Nä nufår jag ta o hitta på nått...ha de bra

Kommentarer
Postat av: Tobbe :)

Jag vill ha sol varje dag :D Det blåste inte så mkt i Tomelilla :) Kram på dig hälsa biffen. / Tobbe

2009-03-05 @ 01:33:54
URL: http://tobbeesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0