dagen

min dotter sover väldigt bra på nätterna,
för det mesta 8 timmar men även bara 6 timmar,
men då vill hon ha mat sedan sover hon igen :)
brukar somna runt 19 o vakna 03.
sedan sover hon till allt mellan 06-08,
ibland hjälper de med att ge henne nappen då hon vaknar på morgonen :)
hon e duktig,
lite mer än 2 månader o over så bra på natten:)

i dag åkte jag mamma o alexandra till boan o handla lite,
hitta 2 par byxor till henne,
1 till snuttefilt,
strumpor,
o lite annat smått o gott :)
dom har ju ändrat om där!!
ordentlgt hehe.

sedan hem o ta de lugnt o fixa med läxa med sonen o så,
sedan åkte vi till tomelilla igen...
köpte nya skor o de första året/åren bok till alexandra o lite annat,
tänkte jag skulle följa med o handla lite mat men de blev en massa annat i sället hehe..
kom hem o åt mat o nu sitter jag här...
nä nu får jag ta en kopp te :)
ha de bra

Kommentarer
Postat av: Tess

god morgon allt bra?

2009-02-25 @ 09:14:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du är intresserad :)

2009-02-25 @ 09:24:23
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0